Assessorament i consultes

L'Ajuntament de Salou, a través de la plataforma Salou Finestra Oberta, posa a disposició d'empreses i autònoms una sèrie de serveis destinats a l'assessorament i guia en la tramitació administrativa de les activitats econòmiques, amb l'objectiu de facilitar la gestió i tramitació als interessats.

 

A través d'una sèrie guiada de preguntes relacionades amb les característiques de l'activitat, l'assessor automàtic et permetrà identificar el tipus d'activitat que vols iniciar, i descarregar els formularis específics.

Entra a l'assessor automàtic d'activitats

 

Si tens dubtes concrets sobre la tramitació de l'activitat que vols iniciar, pots enviar la teva consulta de manera telemàtica a través de l'Oficina Virtual.

Entra a la consulta telemàtica per l'obertura o modificació d'activitats

 

Si necessites una atenció personalitzada, pots demanar cita prèvia on-line al Punt d'Informació d'Activitats, i els nostres especialistes t'atendran personalment.

Demana cita prèvia per al Punt d'Informació d'Activitats